איך לומדים
כל נושא ניתן ללמוד במגוון דרכים ולהעמיק לפי הצורך והמשאבים

רוצים להעמיק את ההבנה
ולקבל כלים לטיפול?
הרצאה היא מפגש חד פעמי המיועד למספר רב של משתתפים. כל הרצאה נמשכת בין שעה וחצי לשעתיים ורבע.
מטרת ההרצאה להעניק ידע תאורטי, לעורר סקרנות ורצון להעמיק.
ניתן להזמין הרצאות בנושאים הבאים:
"אלה היא המדריכה, בה׳ הידיעה, היא רב- אומן. קיים אצלה שילוב נדיר של רגישות עמוקה וחוכמה אינסופית, היא רואה את המעבר לכל דבר. במהלך ההדרכה היא רגישה מאד למקום בו אני נמצאת ופוגשת אותי בו, יכולה לצלול איתי לעומקים וגם להשאר איתי על הקרקע.
מצליחה לעזור לי להסתכל על הכל בפריזמות הייחודיות לה, נוטעת בי תחושת מסוגלות, בונה את ה״אני והמטפלת שבי״ בליווי מדויק."
שירה מרפאה בעיסוק
סדנא היא סדרה של 2–5 מפגשים המיועדת לעד 25 משתתפים. כל מפגש נמשך כ 3- 4 שעות.
הלמידה היא אקטיבית. לצד הנגשה של חומר תאורטי וכלים טיפוליים ניתן מרחב רב לחשיבה טיפולית ודוגמאות מעשיות.
הסדנאות מהוות גשר בין ידע תאורטי לטיפול בפועל ומטרתה לתת למשתתפים כלים ישומיים מבוססי תאוריה ומחקר לעבודה הטיפולית.
ניתן להזמין סדנאות בנושאים הבאים:
- משחק ומשחקיות
- אכילה וASD
- ויסות חושי וASD
- הקשר בין יוזמה תנועתית ותקשורת
- עבודה עם הורים
״אלה יקרה, הגעת אלינו בפעם השלישית להעביר לצוות הפרא-רפואי סדנא ושוב היה מושלם!
הסדנא על משחק ומשחקיות היתה רלוונטית לכל הצוותים, העברת את החומר בצורה מעניינת וחוויתית ונראה שכולן נהנו ולמדו! כבר מרגישים כמה הלמידה היתה משמעותית, ואיך כולן מנסות להטמיע את ההתייחסות למאפיני המשחק לתוך הטיפולים.
הצוות כבר מחכה לסדנא הבאה!״
נעמה פוקס לנדאו, רכזת תחום הריפוי בעיסוק ביחידה לגיל הרך בקריית אונו
השתלמות הינה סדרה של מפגשים בת 30 – 40 שעות המיועדת לקבוצה של עד 25 משתתפות.
בהשתלמות בדומה לסדנא, ההשתלמות מאפשרת העמקה והרחבה של הידע התאורטי וכן תרגול אינטנסיבי לצורך הפנמה של הכלים הטיפוליים.
ניתן להזמין השתלמות בנושאים הבאים:
- משחק ומשחקיות
״כבוגרת ההשתלמות "משחק ומשחקיות" של אלה, אני רוצה לשתף, שאלה היא מרצה בחסד עליון!
הקורס היה מרתק ואלה העבירה את הנושאים בצורה מעניינת, מצחיקה, מקצועית ובגובה העיניים. אין ספק שתמיד נזכור להנות, להנות, להנות!
אלה זמינה לכל בקשה, שאלה ועניין. נהניתי מאוד וכמובן שהחכמתי.״
דנה צפריר, שרותי בריאות כללית
הדרכה הינה מפגש אינטימי אישי או בקבוצה קטנה.
הנמשך כשעה – שעה וחצי.
הלמידה אקטיבית ומתבססת על הצגות מקרים והעלאת התלבטויות מהשטח לחשיבה משותפת. הלמידה של מושגים תאורטיים נעשית מתוך ההתנסות הקלינית. התכנים, וקצב הלמידה מותאמים באופן אישי למודרכת/מודרכות.
ניתן לקבוע הדרכות בתדירות קבועה או לפי צורך.
בנוסף, מעת לעת מתגבשת קבוצת הדרכה המתמקדת בנושא מסוים כמו אכילה, עבודה עם הורים, משחק ועוד.
״שלום אלה,
הסדנא היתה מיוחדת ממש והחזירה לי את ההנאה והכיף שבעבודה. חלק מהטיפולים שלי השתנו ממש בעקבות הסדנא״
רחל שחר מרב"ע . בעקבות סדנא מקוונת על משחק ומשחקיות.
